close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה אני צריך שלט לעסק שלי?

מערכת שורשא אדר א, תשעו10/02/2016

שלט לעסק הוא חלק מתהליך מיתוג העסק!

תגיות:

שלט לעסק הוא חלק מתהליך מיתוג העסק. עסקים היום נמצאים בתחרות קשה אחד עם השני, שלא לדבר על תחרות עם עסקים הפועלים באמצעות האינטרנט. הלקוח הפוטנציאלי מותקף במאות אם לא אלפי פרסומות במדיות השונות. החל משלטי חוצות ופליירים, ועד לפרסומות ברדיו, בטלוויזיה, ביוטיוב וכדומה כמובן שהבולטים מבין כולם ואלו שנותנים את הכוח הפרסומי הגדול ביותר הם שלטים לעסקים שעושים עבודה מעולה לכל עסק. לכן הסיכוי שהלקוח יבחר דווקא בעסק שלכם, כדי להיכנס, להתעניין והכי חשוב לבצע

רכישה - הוא נמוך. פעם אנשים היו שומעים על עסקים טובים מפה לאוזן, היום אנחנו חיים בעולם אחר, בו השיווק והמיתוג של העסק הם הקובעים את רמת הצלחתו. לכן שלט מוצלח, הממוקם כראוי וניחן בעיצוב הנכון - יכול לעורר פלאים לעסק. שלט טוב גם מעביר מידע יבש בדבר העסק, וגם מגרה את עוברי האורח להציץ בתוכו.

כיצד לבחור שילוט לעסקים?

הבחירה בשילוט האופטימלי לעסק שלכם היא עניין לא פשוט כמו שזה נשמע. השלט מהווה כאמור חלק ממיתוג העסק, לכן יש לבחור אותו בחוכמה תוך מתן דגש למסר שהוא מעביר ולסגנון העיצובי שלו. ברמה העקרונית, חשוב שהשלט יהיה בולט ואטרקטיבי, כדי למשוך את עייני העוברים והשבים ולפתות אותם להיכנס ולהתעניין בסחורה המוצעת. אחת הדרכים הכי יעילות למשוך את העין היא שלט מואר, קיים בשוק מגוון רחב של סוגים, גדלים ועיצובים. ניתן לבחור בשלט עם תאורת לד, גוף תאורה חיצוני או סיבים אופטיים, כל אחד מהם מיועד למטרות שונות ולכן בעל יתרונות וחסרונות שונים. שלטים מוארים מתאימים במיוחד לעסקים הנמצאים באזורים חשוכים, או בסביבת עסקים אחרים המשתמשים בשלטים מוארים. יש לזכור כי שלט מואר נראה בכל שעות היום והלילה, ולכן מהווה יתרון גם בשעות החשכה. גם שלטים תלת ממדיים מהווים גורם משיכה משמעותי, הם נותנים לעסק ייחודיות ועניין בכך מושכים את קהל היעד לבוא ולהתעניין.

שלטים לעסקים - טיפים ועצות שימושיות

שלט עסקי אמור להודיע לעוברים ולשבים שהעסק נמצא כאן, ולכוון אותם להגיע לבית העסק במטרה שיתרשמו וירכשו את הסחורה. מעבר לכך, השלט מהווה עזר שיווקי חשוב, שבעיצוב נכון משפיע על תת המודע של העוברים והשבים ומושך אותם פנימה. שלט טוב יעורר סקרנות ועניין, שלט יצירתי שיגרום לעוברי האורח לחייך יעשה עבודה טובה יותר. השלט צריך למשוך את העין ולעורר עניין, לכן חשוב להשקיע במלל קליט ועיצוב אטרקטיבי, אך מצד שני יש להימנע מעומס יתר שעלול לפספס את המטרה. השלט אמור להכריז על העסק ולהעביר מסר ברור לגבי אופי העסק והסחורה שהוא מספק. חשוב להתאים את סוג השלט, גודלו, צבעיו ועיצובו לאופי העסק, על מנת ליצור מיתוג ולבדל אותו משאר העסקים. לדוגמא, הסמל של רשתות המזון הגדולות ידוע לכולנו, לכן מספיק המותג כדי לעשות את העבודה. עסקים יותר קטנים או פחות מוכרים, חייבים לפתח מותג מושך ויצירתי משלהם כדי לשרוד בשוק התחרותי של היום.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה